2009年5月7日星期四

One of them is me..

考试季节又到了。读小三的志远,今年需要写作文了。我对他写作的想象力有信心,可是他连写妈妈的名字都会学了就忘记掉!认字方面,真令我、他自己也感到无力。昨天,他告诉我:I have wrote about 'one and a half page' for English composition.( more than 120 words)but chinese composition wrote about 'half of page' only..Mummy,I'm really do my best~
我心想,这次只要不再像上次那样告诉我:mummy,teacher told us, our class have 4 pupils failED the composition, one of them is me lo...

没有评论:

发表评论